Dacă aveți întrebări în legătură cu termenii și condițiile Betfair, cu regulile și regulamentele Exchange sau cu deciderea oricărei piețe, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență, disponibil la adresa de e-mail generală support.ro@betfair.ro sau prin adresa de e-mail sau numărul de telefon al serviciului de asistență specific țării.
Dacă sunteți un titular actual de cont Betfair, vă rugăm să includeți numele de utilizator și/sau codul de acces (TAN) atunci când ne contactați.
Serviciul de asistență în limba engleză oferă asistență 7 zile pe săptămână între orele 7.30 și 0.30 (ora Regatului Unit). Serviciul de asistență internațională, inclusiv cel în limba română este disponibil 7 zile pe săptămână între orele 9.00 și 18.00 (ora Regatului Unit)/ între orele 11.00 și 20.00 (ora României).
Pentru informații privind modul în care puteți intra în legătură cu noi, vă rugăm să consultați secțiunea Contact.
Dacă aveți o reclamație privind o tranzacție legată de pariuri, de jocuri sau de cont pe care Betfair nu o poate soluționa în mod satisfăcător, puteți să solicitați Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (ONJN – Autoritatea pentru Jocuri de Noroc din România) să investigheze, trimițând un e-mail la : office@onjn.gov.ro.
Dacă doriți mai multe informații despre autoritățile de reglementare relevante pentru Betfair, vă rugăm să dați clic aici.
În conformitate cu prevederile art. 14 alin. (1) din Regulamentul (UE) Nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum, vă informăm că Platforma europeană de soluționare online a litigiilor poate fi accesată aici
Platforma europeană de soluţionare online a litigiilor (denumită în continuare platforma SOL) reprezintă un instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluţionarea independentă, imparţială, transparentă, eficace, rapidă şi echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care îşi are reşedinţa în Uniune şi un comerciant stabilit în Uniune, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum (Regulament privind SOL în materie de consum).
Vă rugăm să aveți în vedere că Platforma SOL nu conține în prezent entități de soluționare pentru România, întrucât acestea nu au fost încă reglementate prin lege.